Povodom obilježavanja Dječije nedjelje bibliotekarka škole zajedno sa učenicima II razreda realizovala je zanimljivu i kreativnu radionicu pod nazivom „Zastave prijateljstva“, kroz koju su učili o dječijim pravima, emocijama, zajedništvu i međusobnom poštovanju.

Radionica je započela slušanjem pjesme „Svako dete ima pravo“, nakon čega su učenici razgovarali o tome ko ima prava, koja su to prava i kako se djeca osjećaju kada se ta prava poštuju. Učenici su jasno prepoznavali osnovna dječija prava i povezivali ih s osjećajem sigurnosti, pripadnosti i sretnog djetinjstva.

Kroz razgovor „Ko sam ja? Šta mi je važno?“ učenici su razmišljali o vlastitim vrijednostima i porukama koje žele poslati u svijet. Zatim su, radeći u parovima, izradili svoje zastave prijateljstva, birajući boje, simbole i motive koji predstavljaju radost, sreću, zajedništvo i prijateljstvo. Bibliotekarka je usmjeravala razgovor pitanjima o emocijama i značenju izabranih boja i simbola, potičući saradnju i međusobno uvažavanje.

Na kraju radionice sve zastave su postavljene na zajedničku podlogu, a učenici su predstavili svoje radove riječima: „Moja zastava znači…“. Na taj način povezali su emocije s likovnim izražavanjem i pokazali da se kroz umjetnost mogu poslati snažne poruke prijateljstva.